דרכים להתמודדות עם צפצופים באוזניים ולחץ בראש

תוכן עניינים

אנשים שסובלים מטנטונים (צפצופים באוזניים) יכולים לספר עד כמה הבעיה מטרידה. היא אומנם לא מסכנת חיים, אך הבעיה הזאת משבשת את שגרת החיים כולה. כתוצאה מכך יכול להופיע גם לחץ בראש, מציאות שהופכת להיות כמעט בלתי אפשרית. אם עד היום אמרו לכם שאין מה לעשות בנידון, מוטב כי תדעו שיש דרכים לפתור את הבעיה. הרמנו את הכפפה כדי להציג לכם דרכים להתמודדות עם צפצופים באוזניים ולחץ בראש. מבחינתנו מה שהכי חשוב זה שתוכלו לחזור לתפקוד מלא מבלי שהעניין הזה יטריד אתכם.

 

מניעת צפצופים באוזניים

 

הדרך הכי טובה לפתור את הבעיה היא לנסות עד כמה שאפשר למנוע אותה. בחלק מהמקרים טנטון באוזן מגיע בגלל פעולות שונות או מצבים מגוונים שהיינו נוכחים בהם. מה שאומר שתוכלו למנוע מעצמכם להיות במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. אם אתם נמצאים במקומות רועשים יהיה עליכם להשתמש באטמי אוזניים לצמצום הפגיעה באוזן. אם הבחנתם בירידה פתאומית בשמיעה יהיה עליכם לגשת לקבל טיפול רפואי בהקדם. ברגע שתהיו עם האצבע על הדופק תהיה לכם את היכולת למנוע את הצפצופים באוזניים ואת הלחץ בראש. גם אם לא הצלחתם למנוע את המצב לגמרי, תדעו כי ניסיתם לעשות את המקסימום מבחינתכם.

 

ביקור אצל רופא אף אוזן גרון

 

במקרה שבו מופיעים צפצופים באוזניים ולחץ בראש יהיה עליכם לעשות בדיקות מקיפות. יכול להיות שיש סיבה רצינית שבגללה הטנטון באוזן תפס דווקא אתכם ולא אחרים. ביקור אצל רופא אף אוזן גרון כצעד ראשוני זוהי תהיה בחירה נבונה וחכמה. מדובר על בחירה שתאפשר לכם להבין את תמונת המצב בשלמותה. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו רב הנסתר על הגלוי במקרה הספציפי שלכם. טוב שתעבירו את האחריות לידיים של איש מקצוע מנוסה, אין איש מקצוע טוב יותר מאשר רופא. הוא יבחן את המצב וגם יספק לכם פתרונות אפשריים לבעיה שמטרידה אתכם.

 

שמן ארומתרפי לטיפול

 

הרופא לא מצא ממצאים מיוחדים? גם אם הוא לא נתן הנחיות מיוחדות, תדעו כי עדיין יש מה לעשות בנידון. אינכם יכולים להשלים עם מציאות שבה איכות השמיעה תרד באופן מהותי. שמן ארומתרפי טבעי  יכול להיות מעולה להתמודדות עם צפצופים באוזניים ולחץ בראש. השמן יביא להקלה משמעותית בצפצופים ויעלים את הלחץ בראש. על מנת שתוכלו לראות את השיפור המיוחל יהיה עליכם להשתמש בשמן במשך כמה חודשים. אך מבחינתכם מדובר על צעד מתבקש לנוכח המציאות שנכפתה עליכם מבלי שבחרתם בה בעצמכם.

 

שימוש במכשיר שמיעה 

 

יש כאלה שסובלים מטנטון באוזן כתוצאה מירידה דרסטית באיכות השמיעה. לצד שימוש בשמנים ארומתרפיים להתמודדות עם הבעיה ניתן להשתמש במכשיר שמיעה. ראשית בזכות מכשיר השמיעה תוכלו לחזור לשמוע בצורה טובה וללא בעיות. בו בזמן בגלל שמכשיר השמיעה ישפר את איכות השמיעה גם הצפצופים באוזן ייעלמו. כיום תוכלו למצוא מכשירי שמיעה זעירים, כאלה שאף אחד לא באמת רואה אותם. כתוצאה מכך הביטחון העצמי לא נפגע, אך כן תוכלו לשפר את השמיעה עצמה. טוב לדעת כי יש מגוון רחב של דרכים להתמודד עם מציאות שבה מופיעים צפצופים באוזניים ולחץ בראש.